Problem ze Skodą, poważny?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Voit
    Elegance
    • 2010
    • 816

    #26
    Nie zejdzie.
    Ta antena się nie odkręca.
    Mozna ją wymienić w całości.

    Komentarz

    • mario130275
      Classic
      • 2011
      • 1

      #27
      Witam.Mam równiez taki problem jak kolega tylko mnie sie zaswieciła kontrolka przy 2800obr i utraciłem moc.Ale po wygaszeniu silnika wszystko wraca do normy prawdo podobnie turbo pracuje nie na całej mocy,pojechalem sie podłaczyc do kompa skasowali bład i był spokoj do nastepnego razu.Diagnoza mechanika geometria turbiny.Rozruszałem zawor cisnieniowy na turbinie bo był zastany iczekam na efekty
      Oktawia

      Komentarz

      • nizus
        Classic
        • 2010
        • 22

        #28
        Witajcie,

        Przyszła wiosna , jest pieknie , dziewczyny sie porozbierała i klamka mi sie w skodzie zepsuła....
        A co dokładnie?

        Klamka od kierowcy, od środka działa idealnie, za to od zewnątrz od jakiegoś musiałem otwierać ją na dwa razy, bo na raz nie dawało rady. A dzisiaj zbuntowało się do końca, i nie pomaga na dwa razy nawet, raz czy dwa zadziałło na 3 razy a potem koniec,
        Jak zajrzeć do tej klamki to tam w środku widać taki bolec, który w klamce od pasażera wystaje dużo mocniej niż w klamce kierowcy, i przez to jakby nie daje rady pociągnąć linki tak mocno jak potrzeba.

        Co sądzicie , gdzie jest problem?
        Oczywiście od środka działa wszystko idealnie.

        Czekam na wiosenne wieści od Was.
        Nizus

        Komentarz

        • mroko
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 659
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #29
          Najprawdopodobniej urwała Ci się linka od klamki zewnętrznej.
          trzeba wyciągnąć wkładke i zobaczyć czy napewo to jest winowajca.
          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

          Komentarz

          • nizus
            Classic
            • 2010
            • 22

            #30
            A jak wyciągnąć wkładkę,
            odkręciłem wszystkie śruby w obudowie drzwi ale za cholwere to nie chcialo zejsc
            a nie chcialem nic ulamac, ten boczek powinien zejsc do gory??
            macie moze jakas instrukcje?

            Komentarz

            • Skfarek
              RS
              • 2010
              • 4795
              • Octavia I (1U2)
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

              #31
              A właśnie że bat anteny da się zdemontować, trzeba odkręcić ja już się luźno kręci to trzeba szarpnąć z wyczuciem (można spróbować na boki lekko). Na końcu pod gwintem jest pręcik zakończony "grzybkiem".
              Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
              6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
              Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

              Komentarz

              • mroko
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 659
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #32
                nizus, mieszkasz niedaleko mnie więc jeżeli chcesz możesz do mnie podjechać to sprawdzimy tą linkę. Na ten weekend wyjeżdżam ale w następnym tygodniu lub w następny weekend będe w Piasecznie więc zapraszam.

                Pozdrawiam
                Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                Komentarz

                • nizus
                  Classic
                  • 2010
                  • 22

                  #33
                  Dzięki za propozycję, udało mi się z tą linką poradzić.
                  A co było w między czasie....dawno tu nie byłem ale opisze wam coi i jak.

                  Więc moja octa znowu zaczęła dziwnie popiskiwać spod maski. Oddałem do warsztatu a tam wymyślili , że to z osprzętu i wymienili mi jakies koło napinacza czy coś. Zapłaciłem 350 pln a za dwa dni znowu jakiś dziwny odgłos spod maski,. Oddałem z reklamacja , rozebrali wszystko i okazało się , że to z rozrządu, który zmieniałem 40 tys temu!!!!

                  Osłona górna została przecięta przez pasek na wylot.... serwis stwierdził , że trzeba wymienić cały rozrząd , że samego paska to sie nie zmienia itd....

                  wycenili części na 1100 PLN i robote na 350PLN

                  Papcie mi spadły !

                  wstrzymałem robote, sam kupiłem częśći w sklepie FOTA, rozrząd SKF plus pasek continental razem 700 PLN brutto. Oraz nową górną osłonę rorządu.
                  Masakra mówie wam.

                  NA razie wszystko działa.
                  A teraz pytania:
                  1. Na jakim oleju jeździcie? JA na mobil 1 5W-50 i zastanawiam się czy nie przepłącam za ten olej , ok 44 pln za litr, jakby nie można było wlać coś tańszego.

                  2. Co ile wymieniacie olej? Ja co 15 tys , też nie wiem czy to nie przesada?

                  3. Jakie dywaniki gumowe polecicie do skody octavia I tour? Chciałbym kupić nowe na święta bo te moje już słabe. Widziałem jakieś uniwersalne w Norauto ale nie wiem czy będą pasować??

                  Pozdrawiam
                  Nizus

                  Komentarz

                  • t_kucyk
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 147
                    • Volkswagen

                    #34
                    1&2. Mobil 0W-40 - nie idź w tanie oleje - to wcześniej czy później się zemści. Zmiana co 15kkm.

                    3. Kup na allegro dywaniki Petex - najlepiej ze stoperami (jak masz w aucie).

                    Komentarz

                    • mroko
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 659
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez nizus
                      ok 44 pln za litr, jakby
                      Ja za mobila 5w-50 płacę 120-130zł za 4l.

                      Zmiana co 15tys. lub co rok i raczej na tym bym nie oszczędzał.
                      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                      Komentarz

                      • nizus
                        Classic
                        • 2010
                        • 22

                        #36
                        A co myslicie o oleju liqi moly? Mam pytanie co do filtra oleju. To jest jakis wklad ? Bo tylko takie widzialem w necie. Mam tez nowa awarie. Cos ciagle puka w przednim prawym zawieszeniu. Nowe gumy w wachaczu nowe koncowki drazlow a tu ciagle puka. Macie jakis pomysl? W tym tyg musze zrobic tez przeglad moze tam sie wyjasni.

                        Komentarz

                        • parasite
                          L&K
                          • 2011
                          • 1368

                          #37
                          Zamieszczone przez nizus
                          A co myslicie o oleju liqi moly? Mam pytanie co do filtra oleju. To jest jakis wklad ? Bo tylko takie widzialem w necie. Mam tez nowa awarie. Cos ciagle puka w przednim prawym zawieszeniu. Nowe gumy w wachaczu nowe koncowki drazlow a tu ciagle puka. Macie jakis pomysl? W tym tyg musze zrobic tez przeglad moze tam sie wyjasni.
                          O olejach masz cały wątek. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23288
                          Polecam LM Synthoil

                          Pukać może wiele rzeczy. Najlepiej na szarpaka jechać. U mnie po wymianie tulei tylnych przedniego wahacza (czy jakoś tak) jest cisza ale to u mnie. :P
                          AGR 112KM, 232Nm
                          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                          Komentarz

                          • abstinent
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 4842
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #38
                            nizus, łączniki stabilizatora, łożyska i amortyzatory

                            Komentarz

                            • nizus
                              Classic
                              • 2010
                              • 22

                              #39
                              Cześć
                              Dzisiaj byłem na przeglądzie. A oto wyniki:

                              Test hamulców
                              Przednia oś
                              Opory toczenia: lewa 640 prawa 640 N
                              Siła hamowania: lewa 2480 prawa 2480 N

                              Tylna oś:
                              opory toczenia: lewa 400 prawa 480 N
                              siła hamowania: lewa 1400 prawa 1720 N

                              Hamulec ręczny: lewa 1440, prawa 1440 N

                              Co sądzicie? Ogolnie od pcozątku w tym aucie wydaje mi się , że są bardzo słabe hamulce. Mimo założenia nowych tarcz i klocków. Na dodatek różnica na tyle. Wydaje mi się , że lewa tarcza na rantach troszkę jakby jest podpalona i może to dlatego.

                              Amortyzatory:

                              Przednia oś:
                              stopień przylegania:
                              lewe koło: 77%, prawe 74%
                              masa rzeczywista: lewe koło 435kg, prawe koło 405 kg
                              masa osi 840 kg

                              Tylna oś:
                              stopień przylegania: lewe koło: 66% prawe koło 60%
                              masa rzeczywista lewe koło 308 kg, prawe koło 278kg
                              masa osi 585 kg
                              Masa rzeczywista pojazdu: 1426 kg

                              Co sądzicie o tym, przed badaniem zastanawiałem się nad wymianą amortyzatorów ale to chyba nie ma sensu?

                              A co do stukania w prawym kole, to byłem razem z tym gościem w kanale, no i nic, nie było widać, wszystko ok, Jedynie co to w prawym kole w wahaczu guma jakby tak abardziej zbita niż w lewym, ale 3 czy 4 miesiące temu były wymieniane tuleje i gumy tak że to chyba nie możliwe że to to stuka, Niczego się wiecej nie dopatrzyliśmy, a na dołkach ewidentnie stuka......

                              Co tu robić??

                              Co do oleju to chyba zakupię Motula 8100. Bo tego liqui moly to nie idzie kupić w litrowych butelkach potem zdaje się i będzie problem z dolewką.

                              tak że tak to u mnie wygląda,
                              co radzicie?

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #40
                                nizus, podjedz na szarpaki na stację diagnostyczną tam powinno wyjść co stuka w zawieszeniu a dobry olej kupisz u naszych formułowych sprzedawców
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • parasite
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1368

                                  #41
                                  Zamieszczone przez nizus
                                  Cześć

                                  Co sądzicie? Ogolnie od pcozątku w tym aucie wydaje mi się , że są bardzo słabe hamulce. Mimo założenia nowych tarcz i klocków. Na dodatek różnica na tyle. Wydaje mi się , że lewa tarcza na rantach troszkę jakby jest podpalona i może to dlatego.

                                  co radzicie?
                                  Z hamulcami miałem to samo. Po zakupie były bardzo słabe. Nawet tarcze i klocki chciałem zmieniać, chociaż miałem nowe. Tak jeździłem, aż w końcu jeden mechanik przy wymianie napinacza, zauważył rozerwany przewód od wspomagania hamulca. Teraz hamulce są jak żylety. Wystarczy lekko pedał przycisnąć. Sprawdź gumowy przewód od wspomagania hamulców, który jest z tyłu silnika po prawej stronie chyba. Czy nic tam nie syczy.
                                  AGR 112KM, 232Nm
                                  Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                  Komentarz

                                  • Alonzo_
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 2460
                                    • Hyundai

                                    #42
                                    Czy to stukanie objawia sie podczas konkretnego manewru czy generalnie na dziurach?
                                    Przykładowo mi kiedyś siadł amor z tyłu, nie było na nim nic widać ale nie mierzyłem go na stacji. I sobie dość irytująco stukał. A przód w Golfiku IV - sobie stukał głównie na skręconych kołach na wyjściu z zakrętu podczas dodawania gazu - tylna guma wahacza do wymianki. Podczas jazdy na wprost było w miarę cicho....
                                    A teraz na dniach po wizycie w stacji i szukaniu luzów okazuje sie , że wg Pana Majstra tył jest spoko...a jednak na dziurach coś stuka.... fuck

                                    Komentarz

                                    • nizus
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 22

                                      #43
                                      Ogólnie, puki było słychać na bardzo dużych nierównościach, pojechałem na szarpaki, no i nic, chyba wyszarpali dobrze bo teraz nie stuka

                                      Co do oleju to chyba zdecyduję się na Motula.

                                      [ Dodano: Nie 05 Lut, 12 15:28 ]
                                      hej
                                      ehh pomocy! wiec tak nadal stuka w prawym kole i nie wiem o co biega
                                      gumy w wachaczu wymienione koncowki drazkow a puka i puka.

                                      dwa bylo -23 stopnie i beton nie zapalila, krecilem troche i nic, w koncu pad aku, czerwona kontrolka od oleju i pisk, wiec chyba zamarzlo tam cos? w koncu z kabli odpalila ale martwie sie co bedzie jutro rano(

                                      chcialbym zmienic amortyzatory tylko nie wiem jakie czy olejowe czy gazowe beda lepsze czy olejowo gazowe?? no i sprezyny tez i tez nie wiem na jakie czy obnizane jakies czy cos? co bedzie najlepsze??

                                      Komentarz

                                      Pracuję...